عکس های دیدنی : سنگ قبر هنرمندان معروف ایرانی

عکس های دیدنی : سنگ قبر هنرمندان معروف ایرانی

زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست / هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود / صحنه پیوسته به جاست /
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

فروغ فرخزاد

من از نهایت شب حرف می‌زنم / من از نهایت تاریکی / و از نهایت شب حرف می‌زنم / اگر به خانه من آمدی برای من / ای مهربان چراغ بیاور و یک دریچه / که از آن به ازدحام کوچه خوشبخت بنگرم

فریدون مشیری

سفر تن را تا خاک تماشا کردی / سفر جان را از خاک به افلاک ببین / گر مرا می‌جویی / سبزه‌ها را دریاب با درختان بنشین

محمدعلی فردین

بر تربت پاکت بنشینم غمناک / کوهی ز هنر خفته بینم در خاک / از روح بزرگ هنریت فردین / شاید مددی به ما رسد از افلاک

بابک بیات

سکوت سرشار از ناگفته‌هاست

خسرو شکیبایی

در ازل پرتو حسنت ز تجلی دم زد / عشق پیدا شد وآتش به همه عالم زد

حافظ

بر سر تربت ما چون گذری همتی خواه / که زیارتگه رندان جهان خواهد بود

سهراب سپهری

به سراغ من اگر می‌آیید / نرم وآهسته بیایید / مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

احمد شاملو

حسن گل نراقی

مرا ببوس / که می‌روم به سوی سرنوشت

فرهاد مهراد



مهدی اخوان ثالث

حسین پناهی

خورشید جاودانه می‌درخشد بر مدار خویش / ماییم که پا جای پای خود می‌نهیم وغروب می‌کنیم هر پسین

میرزاده عشقی

خاکم به سر ز غصه به سر خاک اگر کنم / خاک وطن که رفت، چه خاکی به سر کنم / من آن نیم که به مرگ طبیعی شوم هلاک / وین کاسه خون به بستر راحت هدر کنم / معشوق «عشقی» ای وطن، ای عشق پاک ما / ای آنکه ذکر عشق تو شام و سحر کنم

صادق هدایت

تصاویر از: خبر آنلاین

این ورودی در هنری فرستاده شده است. پیوند پایدار به آن را نشانه‌گذاری کنید.

13 پاسخ برای عکس های دیدنی : سنگ قبر هنرمندان معروف ایرانی

  1. عباس خوش عمل می‌گوید:

    از حسن سلیقه وانتخاب و ارسالتان کمال تشکر را دارم.

  2. sadra می‌گوید:

    درودبرشما

  3. Sayed می‌گوید:

    Now I am thinking what to put for my own grave?

  4. سامیه می‌گوید:

    بسیار زیبا بود. ممنونم

  5. مسود می‌گوید:

    خدا رحمت شان کند. چقدر ساده زیسته اند و چه ساده است سنگ مزارشان. خداوندا همه شان را ببخش و بیامرز. برای آزادی سرودند ، برای دل ما خواندند و با ما زیستند.

  6. mehran77777777 می‌گوید:

    یادن همیشه با زنده هاست.

  7. mehran77777777 می‌گوید:

    یادشان همیشه با ماست

  8. بيتا می‌گوید:

    زندگي جنبش و جاري شدن است از سرآغاز وجود تا به جايي كه خدا ميداند.
    شاد زي

  9. hamid می‌گوید:

    خدایشان بیامرزاد .
    نه از رومم
    نه از زنگم
    همان بی رنگ بی رنگم
    بیا بگشای در بگشای دلتنگم…
    همه برای خداییم و همه به سوی او خواهیم رفت

  10. sourena می‌گوید:

    خیلی خیلی ممنون

  11. فلامرز می‌گوید:

    فرزند هنرباش نه فرزند ÷پدر فرزند هنرزنده کند نام پدر ——– خداوند رحمتشان کند

  12. فلامرز می‌گوید:

    للللاالبببلل- فرزند هنر باش نه فرزند پدر فرزندهنر زنده کند نام پدر

  13. علی می‌گوید:

    faramosh shodan
    ma on ghadr bi vafaim ke sange gabre kheiliashon ro balad nistim

پاسخی بگذارید

