نظم به سبک زندگی دانشجویی! +عکس

«زندگی دانشجویی» به واسطه اینکه مجردی است همواره عاری از هرگونه نظم و برنامه می باشد.

در عین حال همگان از این دوران به عنوان بهترین خاطرات زندگی شان یاد می کنند.

این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

18 پاسخ برای نظم به سبک زندگی دانشجویی! +عکس

  1. مجید :گفت

    من حودم 7سال دانشجو بودم ولی خونه ام مثل دسته گل بود!!

  2. سارینا :گفت

    اه حالم به هم خورد من که هنوز دانشجو نشدم ولی اگه این جوری باشه هیچی دیگه . ولی این پسرا هستن که شلختن پسرا همیشه تبل هستن اه

  3. مهران :گفت

    ولی سارینا خانم من اصلا شلخته نیشستم.

  4. سعید :گفت

    سلام ما که دانشجو بودیم والله اینجوریها نبود

  5. marg bar khamenei va in mozdorane kasif tar az sag :گفت

    pedare bi pooli besooze va naboodane emkanate refahi albate shalakhte hastan in aghaiooon

  6. alireza :گفت

    baba ma ham alan ba 4ta az rofagha to khabgahe daneshjoyi hastim,ama injori nistim dg baw!!!!!!

  7. فاطمه :گفت

    اینا دیگه کیند؟

  8. بهرام :گفت

    آدم تنبل ، تنبله . خواه دانشجو باشه يا نباشه

  9. nasir :گفت

    اگه پسرهاي تميز باشند پس دختر ها به چه دردي مي خورند الي بچه

  10. nina :گفت

    خیلی کثیف اه

  11. لیلا :گفت

    وای از دست پسرا …این خوابگاه پسرا هستش…

  12. محمد :گفت

    خوب زنها واسه چی اختراع شدن…دخترا نمردن که وظیفه اونهاست که تمیز کنند

  13. امینه :گفت

    فکر کنم تنهاچیزی که دختر وپسربودن نداره همین تمیز نبودن خوابکاه وخونه دانشجویی باشه ما که خودمون خوابگاهی هستیم میفهمیم اونی که این رو نمیگه هنوز واردخوابگاه نشده.

بیان دیدگاه