1 2 3 حمله …؟؟!!!!!!

این عکس ها را حتما ببینید…………

این نوشته در متفرفه ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

13 پاسخ برای 1 2 3 حمله …؟؟!!!!!!

  1. Mr :گفت

    حمله یا فرار؟!

  2. سمانه :گفت

    اون یارو گردن شکسته جالبه

  3. someone :گفت

    در این جور مواقع است که می توان فهمید ما ایرانی ها که خدایان ادعا هستیم چقدر متمدن و با فرهنگ و شعور داریم … !

  4. sam :گفت

    من این حرکت رو سه سال پیش که ایران بودم بارها(یعنی هر دفعه که سوار شدم) دیده ام، واقعا جای تاسف داره،تازه اینکه مشاهده میکنید عکس هستش و زیاد مشخص نیست باید آنجا بود و به چشم دید که این ملت سلحشور وحشی با چه وضعیتی سوار میشوند و چند نفر زیر دست و پا له میشوند…

  5. Reza :گفت

    دوستان مشکل رو به ایرانی بودنمان ربط ندهید. همین تابستان گذشته من در ایران بودم و سوار مترو شدم و همین حرکت رو دیدم. مشکل کمبود هاست. شما چرا نسبت جمعیت رو به تعداد متروها مقایسه نمی کنید. اگر تعداد به حدکافی بود آیا واقعا ما شاهد چنین حرکتی بودیم ؟ در کنارش قدرت خرید مردم رو هم در نظر بگیرید که اونها رو ناگزیر به استفاده از مترو میکنه. به ایرانی بودن خود توهین نکنید.

  6. سیمین :گفت

    همون گردن شکسته از همه بیشتر هل میده !!

  7. itgasht :گفت

    خوبه بابا هیجان هم تازه داره. هیچ ربطی به شلوغی نداره شلوغ هم نباشه وحشی وار میان ( میایم صحیح تره :(() بیرون یا میان تو. کلاً به این دلیل که می ترسیم تموم شه یه موقع !

  8. هادی :گفت

    در کل اون گردن شکسته خیلی متمدن تر میزنه………….چون یه جور به دوربین داره نگاه میکنه که انگار به یه خر، تیتاب داده باشن………

    تیتاب یه کیک است

  9. ایرانی :گفت

    دوستان راست میگن
    مشگکل جا نیست
    مشکل فرهنگه که متاسفانه داره روز به روز بدتر میشه

  10. karim :گفت

    دوستاني كه هي به ايراني بودن ايراد ميگرن اون كليپ سوار شدن مترو توي ژاپن رو نديدن كه مامور مترو با لگد و با زور مردم رو توي مترو جا ميده يا توي هند رو نديدن كه از در و ديوار قطار سوار ميشن اگه اونا رو ببينن ميفهمن رتيه ما توي دنيا زياد هم بد نيست.!!!!

  11. نادر :گفت

    من هیچ ملتی را ندیدم که که انقدر به فرمنگ خودش بر اثر ناهنجاریها توهین بکنه به غیر از این به اصطلاح ایرانی های در خارج از کشور که اگه پاش برسه از همه بدترند و فقط ادعا دارند و بس, میخواهید چی رو صابت کنید؟این که ایرانی نیستید یا اینکه در خارج متمدن شدید؟

  12. سالور :گفت

    اين گونه رفتارها ناشي از نوعي نگراني و اضطراب در جامعه است جامعه اي كه به هيچ وجه اطميناني از آينده خود حتي چند ثانيه بعدي را ندارد(ممكن است جا بماند). به ياد داشته باشيم كه نظامهاي برنامه ريزي و اينده نگري هستند كه منجر به ايجاد توازن و تعادل در رفتارهاي اجتماعي مي شوند.

  13. navid :گفت

    ما با فرهنگ تریم ایران را الکی بی فرهنگ جلوه ندهید.

بیان دیدگاه