ماشینی که خیابان را سنگ فرش می کند+عکس

ماشینی که خیابان را سنگ فرش می کند+عکس

این نوشته در متفرفه ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

25 پاسخ برای ماشینی که خیابان را سنگ فرش می کند+عکس

  1. Seven Moves :گفت

    خیلی دستگاه جالبیه . من فیلم کارکرد این دستگاه رو دارم . اگر خواستید ، بگید تا ایمیل کنم براتون

  2. aref :گفت

    خیلی جالبه من اون فیلمو میخوام اگه مشکلی نیست برام بفرستین

  3. leila :گفت

    منم میخوام منم میخوام

  4. a90 :گفت

    agar mishe baraie manam befrestid
    aminshams90@yahoo.com

  5. Mohsen Rahmani :گفت

    جالبه . منم ميخوام

  6. Mohsen Rahmani :گفت

    mohsen.rahmani85@gmail.com واسه من هم بفرست

  7. ایرانی :گفت

    یث دونه دیگه یه دونه دیگه!

  8. amin :گفت

    سلام
    جالبه اگه ميشه براي من هم ايميل كنيد.
    a.jashni@gmail.com
    ممنون

  9. karim :گفت

    خوب مسخره لینک اون فیلم رو بزارتا همه استفاده کنند حتما باید بهت خواهش کنند.یک کمی ایثار بد نیست

  10. بيتا :گفت

    manam hamintor

  11. mehdi :گفت

    درود
    در صورت امكان اين فيلم رو براي من هم ارسال كنيد
    با سپاس
    mehdir666@yahoo.com

  12. amir :گفت

    salam age momkene bara man ham email konid- mojakeram

  13. علي :گفت

    براي منم بفرستيد

  14. mina :گفت

    bara manam befrest manam mikham

  15. goli :گفت

    rast mige bezar hame estefade konan

  16. حسین :گفت

    فیلم رو برای من هم بفرستید:
    hossain2004a@gmail.com

  17. سلام :گفت

    salam.age momkene vase manam befrestin :s_t_b12@yahoo.com

  18. niloofar :گفت

    مواظب هکرها باشید

  19. mohammad :گفت

    salam doste aziz agar zahmati nist in filmo baraie man ham send konid mamnom az lotfet

  20. علی :گفت

    خوب…. واسه ن هم بفرست

بیان دیدگاه